MILLELE PÖÖRATA TÄHELEPANU ENNE SEADME GARANTIIREMONTI TOOMIST:
Soovitav on kaasa võtta ka telefoni laadija (sisse/välja lülitumise või aku ja laadimisega seonduvate probleemide korral on see kohustuslik!).
Garantiiremondi teostamisel nullitakse telefonist kõik andmed. Seega tuleks esmalt kõik andmed ümber kopeerida või sünkroniseerida.
HTC telefonide garantiiremonti ei teostata Eestis, arvestada tuleks üldjuhul vähemalt 3-4 nädalase ajakuluga.
Vedeliku-/niiskuskahjustusega või mehhaanilise vigastusega seade ei kuulu garantiiremondi alla. Juhul kui nimetatud asjaolu selgub alles remondi käigus, tuleb tasuda transpordi- ja käsitlustasu viiskümmend (50) eurot.
HTC TELEFONIDE JA LISAVARUSTUSE GARANTIITINGIMUSED
HTC toodetele antakse garantii kahekümne neljaks (24) kuuks alates mobiilseadme ja kaheteistkümneks (12) kuuks alates tarvikute ostukuupäevast (sõltumata sellest, kas tarvikud on osa mobiilseadme komplektist või müüakse neid eraldi).
Garantii kasutamisel esitab klient OSTUDOKUMENDI ehk ostuarve, millel on kirjas telefoni IMEI kood.
Garantii kehtib ja on kasutatav ainult riikides, kus toode on müüdud. Garantiiteeninduse kättesaadavus ja selle osutamise aeg võib olla eri riikides erinev.
Garantiiaja jooksul HTC või selle volitatud esindaja parandab vigase toote või vahetab selle välja.
Parandamisel või väljavahetamisel võidakse kasutada funktsionaalsuselt ekvivalentset parandatud seadet.
Kõik väljavahetatud vigased osad ja detailid kuuluvad HTC-le.
Kui HTC parandab või vahetab toote välja, siis kehtib parandatud või väljavahetatud tootele garantii esialgse garantiiaja järelejäänud osa jooksul või kolm (3) kuud alates parandamise või väljavahetamise kuupäevast vastavalt sellele, kumb nimetatud tähtaegadest on pikem.
Enne seadme parandada andmist tehke andmetest varukoopiad ning kõrvaldage tootest konfidentsiaalne, autoriõigustega kaitstud ja isiklik info. Kui te ei tee andmetest varukoopiaid, siis HTC ei vastuta programmide, andmete ja väljavahetatavate andmekandjate kahjustamise või kadumise eest.
GARANTII EI KEHTI, KUI RIKE ON TEKKINUD MÕNEL JÄRGMISTEST PÕHJUSTEST:
Kui on eemaldatud, kustutatud, rikutud, muudetud või loetamatuks muutunud toote number, andmete täiendkood, IMEI-number, veeindikaator või garantiiplomm.
Kui toote kahjustumise on põhjustanud tavapärane kulumine.
Kui kahjustumise on põhjustanud kasutamine vastuolus kasutusjuhendiga, hooletu ümberkäimine, hoidmine niiskuse, ekstreemsete temperatuuri- või muude keskkonnatingimuste käes või siis nende tingimuste kiirete muutuste käes, korrosioon, oksüdatsioon, valesti ühendamine, lubamatu avamine või parandamine, parandamine heakskiitmata varuosade abil, õnnetus, loodusjõudude mõju või muud põhjused, mis on väljaspool HTC mõistlikku kontrolli (sealhulgas, aga mitte ainult, kuludetailide vead), kui kahjustumist ei ole põhjustanud otseselt materjali- või valmistamisviga.
Garantii ei kehti toote pinna füüsilisele kahjustumisele, sealhulgas, kuid mitte ainult, ekraani või kaamera objektiivi pragudele või kriimustustele.
Kui rikke on põhjustanud aku lühistamine, aku või selle elementide ümbrise rikkumine või muutmine või aku kasutamine teistsuguses kui ettenähtud keskkonnas.
Kui rikke on põhjustanud mobiilivõrgu või muu süsteemi vigane toimimine.
Kui toote tarkvara tuleb uuendada mobiilivõrgu parameetrite muutumise tõttu.
Kui rikke on põhjustanud toote kasutamine koos selliste tarvikutega, mida HTC pole heaks kiitnud ega tarninud, või toote ühendamine selliste tarvikutega, toote kasutamine muul kui ettenähtud viisil ja juhtudel, kui HTC suudab tõestada, et rike ei ole toote enda viga.
MIS TAHES PRETENSIOONI LOETAKSE SELLE GARANTII KOHASELT ÕIGUSTATUKS AINULT SIIS, KUI TE OLETE HTC VOLITATUD TEENINDAJAT VÕIMALIKUST VEAST TEAVITANUD MÕISTLIKU AJA JOOKSUL PÄRAST SELLE AVASTAMIST NING MITTE MINGIL JUHUL PÄRAST GARANTIIAJA LÕPPU.